Systrar I Jeans 2

Igår såg jag Systrar i jeans 2 med Sara och Amanda. Den var bra men har man läst boken är den en besvikelse (tycker jag iallafall). Jag har nämligen läst 1, 2 och 3an. Önskar mig 4an.

Bra böcker jag har läst:
Systrar i jeans, alla: Ann Brashares
Hon släpper dig aldrig: Kate Cann
Babbeldrottningen: Meg Cabot
Campingfiasko i tårtträsket: Louise Rennison
Killar, grodor & magiska kyssar: Sarah Mlynowski
Många, många fler.
Ni fär säga till om ni vill veta vad böckerna handlar om och om ni vill veta fler bra böcker


Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vad önskar du dig mest i hela världen? :)



Kram

/LM

2009-01-29 @ 16:28:49
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej! Vart såg du den filmen? Jag hörde för ett tag sen att den inte skulle komma ut i sverige... Villket jag tycket var så synd, för jag har läst alla böckerna och verkligen ÄLSKAR dom! Ha det bra!

2009-01-29 @ 16:30:57
URL: http://carolinekempe.blogg.se/
Postat av: Elsa

Svar till Carro: Jag såg den hemma vi hade fått den av min moster.

2009-01-29 @ 16:51:36
Postat av: Elsa

Svar till Linnea: Jag har inget som jag önskar mig mest av allt i hela världen men jag skulle gärna vilja ha en dator och en kamera.

2009-01-29 @ 16:54:03
Postat av: :)

har du läst katarina von bredow böckerna ? har du inte det så tycker jag att du måste det dom var as bra:)

2009-03-07 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0