Back from Turkiet!

Jo, jag vet, jag kom tillbaka för typ två veckor sen, men första veckan knarka jag Sims 3 och den här veckan har jag jobbat. Det är nämligen så att jag har fått sommarjobb på pappas jobb. Lagret ska flytta till Kumla i slutet av månaden eller nåt. Så de behövde fler folk som packa saker. Min åsikt om detta jobb: hjääälp, ta mig härifrån!! Jag är seriös. Det ända man gör är att packa grejer. Något positivt da, jag tjänar pengar. Inte så konstigt, men men. Så efter tre veckor är jag typ rik. Jag ska köpa ny mobil eller ny dator. Har inte bestämt än.

Turkiet da. Det var typ 40 grader varje dag. Så nu är jag brunare än någonsin typ. Måste sola mer hemma för att solbrännan inte ska försvinna, hehe. Stenhårda sängar, hyfsat nära till havet,  All inclusive. Men, det var jättebra. Vi fick se sköldpaddor också, hihi. 

Hehe, jag har köpt TVÅ nya skor, inte u Turkiet utan efter. Så nu har jag.... typ SJU par klackskor, det är helt sjukt.            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0