Snälla!

Jag vill INTE att ni frågar mig om jag kan göra en design till er på bloggen genom en kommentar eftersom jag från och med nu inte kommer att svara på sådana kommentarer och jag vill INTE heller att ni ber MIG kontakta ER. Det är ni som ska kontakta mig och då via mail och inte via bloggen. Ni behöver inte heller fråga om jag kan göra en design till er på mail, ni behöver bara säga "Jag skulle vilja beställa en design" eller ngt liknande så kontaktar jag er (efter att ni har skickat ett mail) när det är er tur.

Kommentarer
Postat av: elsa

elsa lilla, vem sa att det någonsin gick över? :P och soundtracken är grymt bra och inte för att dom är med i twilight! <3

2009-06-16 @ 12:21:15
URL: http://elsawadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0