Svar till Louise

Ja, jag har köpt Sims 3 men kan tyvärr inte köra förens jag har fått grafikkortet som bör komma på tor elr fre. Väldigt surt att gk* inte fungerade eftersom att jag ville köra sims så fort jag hade köpt det så nu får jag sysselsätta mig på andra sätt. Jag hade gärna spelat Sims 2 men jag avinstallerade det för att få plats med 3:an. Så när jag får gk kommer jag att knarka loss sims (tror jag), och det bara måste komma innan lör eftersom att jag inte kommer att vara hemma på två veckor för att jag ska till turkernas hemland, tihi.

*GK=grafikkort.

Kommentarer
Postat av: Annchen

Hoppas att du får det roligt i Turkiet:)

2009-06-16 @ 19:54:37
URL: http://akirea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0